نازنيننازنين، تا این لحظه: 15 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نازنين مامان

کانون مادران

1390/7/13 13:22
نویسنده : ماماني
628 بازدید
اشتراک گذاری

چند ماهی بود که اومدیم خونه جدید یه محله اروم و غریب هیچ کس از همسایه ها و اطرافیان رو نمیشناختیم اخه فامیلهای درجه یک مامانی نزدیکش نبودندن روزها با تو مونس مامان تنها تو خونه مشغول بودیم سعی میکردم باهات بازی کنم با هم نقاشی بکشیمدنیای زیبا ولی توی جیگر دوست داشتی همش بری بیرون با بچه های همسن خودت بازی کنی 

سر کوچه مون یه مهد بود ولی چون هنوز سه سالت تموم نشده بود راغب نبودم به این زودی ها بزارمت مهد یه روز که باهم از خرید بر میگشتیم دم در مهد دست منو ول کردی دویدی به طرف حیاط مهد که بچه ها داشتند تاب و سرسره بازی می کردند ز

دنیای زیبارفتم داخل مهد و درباره کلاسها سوال کردم اونجا نه تنها مهد برای بچه ها بود بلکه یه کلاس برای مامانها بود به اسم کانون مادران که در مورد مشکلات و واکنشهای بچها بحث میشد و میگفتند که برای بجه ها به همراه مامانا بعدازظهرها برنامه های تفریحی و اموزشی داریم راغب شدم که چند جلسه ای توی ای کلاسها شرکت کنم هفته ای یک بار برگزار می شد ول روانشناسی بود که به سوالات مامانها جواب می داد و از همه مهمتر تو اونجا جلو چشم خودم  دوستهای زیادی پیدا کردی و نرفته مهد عاشق اونجا شدی اینم چند تا عکس از تو و دوستات توی برنامه های تفریحی که داشتید

 

 

 

 

 

 

 حالا خدا رو شکر تو دوستای مهربونی  داری که می تونی روزها باهاشون بازی کنی اونم کنار خودم . 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان حسین
13 مهر 90 13:32
سلام خانومی خوبی چه عجب بعد یه قرنی دوباره پیدات شد. ما هم دلمون براتون تنگیده.این روزا سرم شلوغ شده.حسینو ببرم بیارم.خودم کلاس میرم.تو خونه باید تمرین کنم.خلاصه یه کم از بیکاری و بیعاری در اومدم.صبح زود از خواب بیدار میشم.دیگه تا لنگ ظهر نمیخوابم.خلاصه زرنگ شدم جون خودم
مامان پرنسس
2 آبان 90 11:23
چقدر اين دخمل خوشمزه است - خدايا چقدر با شخصيت - الهي - مامان نازنين جون مهد يك خوبي داري يك بدي. ولي الان دخترت توي سن كه بايد مستقل شدن هم ياد بگيره - بچه هاي ما تك فرزندن و مهد كودك جزء واجب زندگي ها شده است
مامان وندا
19 آبان 90 13:04
سلام مامانی دختر بامزه ای دارید من که دوست دارم ببوسمشفخوشحال شدم از آشناییتون،من با افتخار لینکتون میکنم شمام دوست داشتین ما رو لینک کنید
مامان گیسو
22 آبان 90 18:03
سلام دوست گلم خوبی ؟ ماشاا... چه دختر نازنازی دارین خدا حفظش کنه دوستم براتون رمزو خصوصی گذاشتم
نازی مامان نیکا
18 بهمن 90 1:56
سلام دوست خوبم ممنون که به وبلاگ ما سر زدین و نظر دادین ما کیش نیستیم واسه تفریح رفته بودیم (باغ پرندگان )ولی از آشنایی با شما خوشحالم دخملتو ببوس